Isnin, September 21, 2009

aKhirNya aku BerjuMpa Juga...

smlm lps je g jln2 ry kul 2 cm2 aku terus g mator..sahabat aku,ieta datang..rinduny aku kat die..mana taknya da setahun lebih aku xjumpa die..die datang sma ngn aku dulu tp lps 1fasal die trpksa ta'jil fasal sebb pregnant..smlm aku da berjmp ngn die..die ttp cm dulu..yg paling aku nk tgk anknye..QisTina NadziraH..si comel...smpi je mator aku tgk die xsampi lg..riso gak..pastu aku jln2 dlm terminal tinjau2 kot2 ade ieta sekeluarga..xlama pas2 aku nmpk kelibat dorg..lega hati dorg slmt sampi..aku tunggu kt ruang menunggu..mcm xsangka dapt jumpa dorg..byk dugaan n ujian dorg seblm datng cni..dgn pinjaman bank wat hal akhir berkat kesabaran dorg sampi gak dorg kt bumi urdun ni..ahlan wasahlan ieta,cik la n Qis..keluar je dorg aku terus peluk ieta..rinduuuuu..yg aku geram kat si comel..aku terus angkat die dari kete sorong..nasib die xnangis klu x mati aku..qis ni nk je kt sume org..bgus tol..sng la umie n abi qis xpyh nk jg..huhuhu..tp sedih pasni aku lak nk blik..kjp je aku jmp dorg..sedihnye..xleh nk men ngn qis pasni..nnt lg 2thn kita jmp ye..msti qis dah mcm arab ms 2..acik nk blik da...uwaaaaaaaa..ieta n cik la truskn perjauangan ye..Korg mesti Boleh..caiyok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan