Khamis, September 17, 2009

MeReDaH KaRaK...

arini 16hb sept (rabu)..lagi 6hari aku nk blik..aku rs ni rabu terakhir aku kt jordan..sebb rabu dpn aku nk blik mesia da..sedihnye..pg tadi aku,akak,k.ila,cheng,busyra,wardah,mas,wana,eah,kiyah n kinah g karak..sampai je mujammak karak,ktorg sume turun..pastu g barid dulu..busyra n k.ila nk ambik brg..family dorg pos bju n kueh ry..dulu ms aku 1st raya kt cni ade gak ayah n mak aku post bju n kueh ry tp thun ni xde..sebb aku da nk blik..wat rugi je post...huhuhu..pastu ktorg msuk pekan karak.smpi je situ kmi sume berpecah..aku,akk n cheng g kdai gambr..dorg len g orange sebb adik2 bru ni nk pasng internet..dorg g tgok pakej kt orange..selesai cuci gmbr ktorg g suq angsana..kt sana br jmp dorg..k.ila n busyra je bershopping untuk raya ni..nampknye raya sakan la bayt KP n bayt IZZAH..aku xde bli pe2 pun..cdg nk bli jubah tp sume mcm xbest je,xberkenan dhati...panas2 terik ktorg meredah karak..bayangkan la betapa penatnye...adoyai..bla lg nk berjaln..pasni xjmp karak da..he3..kul 230p.m ktorg bertolak blik nek van,sebb da xlrt nk jaln g mujammak karak..nek van senang sebb die hantr smpi kt umh..syukran ammu van sebb hntr kmi..smpi je umh trus solt,rehat jap pstu kuar g jln2 mutah bli brg nk iftor n trus g umh cheng..iftor mkn qutoyif,nsi putih,riah goreng,riahmsk lada hitam n sambal bugis n air winner..mlm ni kmi menginap di hotel NAILOFAR(umah Cheng)..3mlm yg leps cheng tido kt bayt MB so skrg kmi lak g tido kt umh die..baru la adil..pasni nk tido umh mn plak xtau..myb KP@IZZAH..tu pun klu dorg ajak..klu x tdo MB je la..hu3..mlm ni pas teraweh kump. ieka nk berlatih untuk mlm kesenian esk..xtau la dorg wt pe..tunggu n lihat je la mlm esk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan