Selasa, September 15, 2009

SweeT MeMoRy






TaNggaL 10sept2009 genap 2tahun aku di Bumi Penuh barakah,Mu'Tah,JoRdan..aLhamdulillah aku berjaya menamatkan ijazahku selama 2tahun di Mu'tah UnivErsiTy..aku bersyukur padamu Ya ALLah..ayah,mak,adik2 thanks coz bg semangat kat Yong untuk trus belajar..xsangka cepat sungguh masa berlalu..rasa mcm smlm je smpi cni..lg seminggu aku nk tglkan Mu'tah..perasaan sedih yg teramat menyelubungi hatiku..nk tinggalkan kwan2 n kenangn2 kt cni..sahabat2ku thanks coz bnyk tolong aku ms kt cni..xkn ku lupakan korang sume..korang memang best..teruskan perjuangan korg kt cni sehabis baik..
alfu mabruk wat aku,kakak,akk,k.wa,mida,sue,a.faizul n wan dah tamat degree fasal soifi 2009..semoga ilmu yg kita blajr dpt kita manfaatkan n sebarkan kat tanah air kita nnt..wat k.ila n k.ct,korang memmg best..blik ni mesti rindu kt korg..smoga korg berjaya dunia akhirat..Yong doakan Korg Khirij fasal awal ni..ameen ya rabb..mintak maaf atas slh slp taw..sayang korang..wat syafiq n amz thanks a lot atas segalanya..semoga korg khirij fasl awl ni..minta maaf atas slh silp ek..cheng,yaya,lutfi smoga khirij awl ni taw..nnt kita jmp kt mesia..wat reunion..
Wat adik2 batch 2007 (farah, mila, mimy, an, no, nina, aisyah abu bakar, aisyah jamili, najwa,raihan, iffah, ain n adik2 lelaki (sorry xsebut nm) teruskn perjuangan korg sume kt bumi anbiya' ni..nnt jgn lupakan Ktorg taw..thnks a lot ats jasa kalian sume..korg mmg best..Jgn Lupakan kami taw..wat Kwan2 batch lain smg berjaya..basyirah,mekdah,odah,pijah,ku,fifah,ecah aziz,leh,ieka n len2 smga berjaya ye..dont forget me..ampun maaf atas slh silp..Niza n aimy n zue lg sthun kt cni..blajo rjin2..nnt blik mesia kabo kat aku..adik2 KIDR yg bru dtg ni blajo rajin2 n sabo menempuh kehidupan kt bumi anbiya' ni..hadapi sumenya dgn senyuman..hu2..syukran jazillan wat sume ..Sayang Sume..




1 ulasan:

  1. uwaaa~
    nama i xder pun.. huhu
    :D mabruk.. mg dpermudahkan urusan dh balik mesia nnt

    BalasPadam